midsommar MM.

Publicerad 2009-06-21 22:50:02 i Allmänt

midsommarafton. skyndade mig som fan på jobbet för att komma hem i tid, så fort jag kom utanför dörren och vred om låset så öppnade sig himlen, yey. fick stå och vänta, till slut gick jag in igen och hämtade ett paraply så jag kunde röra mig hemmåt, haha ;p men ibland ångrar man att man inte stannade där man var och insåg hur trevligt det var. men jaja, vi var hos patriks föräldrar och åt god mat, och pratade och skrattade, hamnade sedan i bystugan, var dock inte så jättekul, men då missade man ingenting iallafall, haha.

igår var elin här, vi åkte till ica och inhandlade chips, dipp och grönsaker. gick hem och babblade, åt pizza och kollade på film. sedan tog vi en tur till kullberget på fyrhjulingen. det finns ingen annan än mig och elin som kan trissa upp varandra så mycket, det är LÄSKIGT i skogen på kvällen :)

jag har sett ett par filmer på sistone,
- trade, handlar om typ trafficking, svårt att tro att sådant faktiskt finns på riktigt, ruskig, men BRA.
- wallander hämnden och skulden, båda bra! som wallander ska vara.
- knowing, med nicolas cage. en riktigt bra film, med riktigt grymma effekter. dock hade den sina brister, jag tyckte det var lite väl sience fiction för min smak och slutet overkligt, liksom helt fel. annars grym.

imorgon är det måndag, det skall vara sol! jag är ledig, eller jag kallar mig ledig, skall bara städa på banken, räknar det som ledigt. patrik jobbar fm, men han gillar inte att pressa i solen iallafall. hehe. imorgon är kissen 14 veckor, stora killen. han är med oss överallt numera, men han verkar gilla det :)

nu blir det nattis.


han är sååå fiiiiin!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-26 14:46:30

jävel vilken söt kissemiss:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela