onsdag, tror jag?

Publicerad 2009-01-14 22:05:53 i Allmänt

helt, totalt dagvilsen, herregud hur svårt skall det vara, haha. fördriver mina dagar med att försöka träna, promenader och "gå" maskiner, men lyckas alltid trycka i mig något sött några timmar efteråt, blir säkert bra. Patrik och Hexon sitter och pratar om allt för ointressanta saker för att jag skall vilja lyssna, och det är bara skit på tvn. jag vill kolla på något om thailand som jag laddat ner. lite drygt en månad innan vi åker, LÄNGTAR.

om jag inte fått något jobb innan april, (vill absolut ha ett jobb, men ändå inte av denna anledning) skall jag få jobba i kumla en månad! som jag längtat. Albin skall åka ut och resa och behöver någon som kan jobba för honom. under tiden
skall jag bo med hans tjej och min kära vän sahra. som har två tvillingpojkar i magen och förmodligen är ganska tung i april, hon behöver nog en rooomate. spännande, man vet aldrig vad som kan hända. läs hennes blogg vettja!
(http://sahraericzon.blogspot.com) jag beundrar henne.

fick min nya kamera igår. sprungit runt och fjantat mig och försökt tagit fina kort idag, jag lyckades väl sådääär. kanske kastar ut ett par stycken här senare om jag orkar.

Patrik körde ner fyrhjulingen på första service idag, när den kommer hem igen har jag sagt till mig själv att jag skall lära mig köra den ordentligt. för det är ju så roooligt!

kastar ut ett par vinterbilder, dock är fyrhjulingen eriks, men våran är ju likadan :D

  

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-01-14 23:33:08

Välkommen i de dagvilsnas klubb :)

Kanske vill ta en promenad med mig någon dag?

Postat av: Sahra

Publicerad 2009-01-15 18:54:58

Vad fint du skrivit om mig, jag blev tårögd gumman. Hoppas du inte får något jobb så du kan komma hit och bo med mig!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela