LET´S DANCE

Publicerad 2009-01-23 21:29:52 i Allmänt

idag har det varit jag och chipspåsen, patrik kom hem från jobbet rätt sent och tog sedan över min påse. men det gör ingenting, för den finns muufffins! haha. tittar på lets dance, jive ser så kul ut! patrik stack iväg till erik efter magnus samuelsson, han är den enda som han intresserar sig för. men jag får lov att säga att det är dem man nog hejar på, men bagge är ju klart bäst, men lite fusk tycker jag allt att det är efter allt som tidningarna skrivit, därav samuelsson :) men kan absolut inte sluta förundras över hur snygg laila är! hon är ju ändå 40 om några år, jag skall nog jobba på att se fräsch ut vid den åldern, det är nog värt det! Carljan är ju mest pinsam, han hoppade över handledsdansen, men lyckades se lika fånig ut ändå, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela