h&m, tvätt och kisse

Publicerad 2009-01-19 15:21:05 i Allmänt

vi har en katt som bor i trappuppgången, förstår inte varför man släpper ut sin katt om man inte är hemma och kan släppa in den. den springer ju in när någon annan går in. den brukar skrika som bara den, men idag är den relativt tyst, men den är väl hungrig, jag brukar bjuda på skinka, den gillar skinka :)

fick min h&m paket idag, det ringde på dörren och där stod det! dock tycker jag h&m börjar slarva, beställde ett set för 49 :- med linne och tröja, linnet var stl: L och tröjan S. visserligen billigt, så tänker inte skicka tillbaka, men slarvigt, varit med om något mer, kommer dock inte på vad just nu. men tröjorna var förkorta ändå, så får använda dem på nå slags uppknytning/bolero sätt :) bikinin jag beställde passade inte, tråkigt :( underdelen var förstor och överdelen för liten, typiskt. så bara att skicka tillbaka och switcha storlekar. men fin var den iallafall. nu är det bara att vänta på nästa paket!

skall iväg och tvätta hos mamma om 20 min. det kommer att ta sin lilla tid, 2 fulla ikea påsar, men det är skönt att bli av med skiten. tvättstugan här suger, så jag tjuvtvättar på mammas.

skall lägga på h&m paketet och papprena till alfakassan på brevlådan på vägen.

och imorgon följer jag med marika till kvantum i filipstad. storhandla, lär checka vad som finns på icakortet.

hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela