helg

Publicerad 2009-01-18 12:28:39 i Allmänt

Fredagen spenderades med marika, vi var iväg och solade en sväng och var och handlade mat då vi bestämt oss för att äta tacos hos dem i sikfors, vi kollade på LETS DANCE, drack ett glas vin och vräkte chips. TREVLIGT!

Lördagen drog jag, patrik och hexon ut till sången och glodde lite på rallyt. det var så inihelvete kallt så att jag nästan fick dödslängtan, förstår inte, spelar ingen roll hur mycket man klär sig, man fryser ihjäl ändå. vi var ju tvungna att åka runt hela skiten efter som det var avspärrat, och då blev det ju ännu kallare. Hemma sen så slocknade jag i soffan ganska snabbt, och kom inte riktigt igång igen, kollade iallafall på körslaget och en film med glasskålen i högsta hugg. taskigt att wells fick åka före magnus. filmen hette rightreous kill, och var helt ok! dock så är jag inte så förtjust i robert deniro men det gick ändå, somnade otroligt gott efter den, men vaknade imorse med ont i hela kroppen, toppen!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela