ååååååh

Publicerad 2009-01-24 19:53:12 i Allmänt

GOSSIP GIRL är såååå jävla bra! samtidigt som jag känner att det börjar bli så invecklat eller pinsamt eller hemskt eller jobbigt eller otroligt störande så kan jag bara inte sluta kolla! säsong ett och snart två avklarade. 

och blake lively gör sig så otroligt bra i rutan!
___

Patrik och petri nördar battlestar galactica medans jag ligger i sängen och nördar gossip, men skall alldeles strax bege mig ut i soffan och okupera inför körslaget! har proppat i mig alldeles för mycket godis redan, så längtar till att knöla ner mig i soffan, och förhoppningvis orkar jag inte sträcka mig efter godiset, hehe ;)

men jaja,
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela