080107

Publicerad 2009-01-07 17:24:21 i Allmänt

Jag är mätt och belåten på pyttipanna och lyssnar på deadlock, något väldigt BRA jag missat.

Födelsedag, jul och nyår. Det har varit mycket nu, full rulle hela dagarna. Födelsedag, jul och dagarna däremellan spenderades med goda vänner, sällskapsspel och vin.

Vi åker fyrhjuling mest hela dagarna, och gör vi inte det så tittar vi på film, tv, dexter eller liknande. jag är inskriven arbetslös, och dagarna bara flyger iväg. Patrik har börjat jobba, och jag ligger kvar och myser när han kliver upp fem på morgnarna. det innebär att det är jag som plockar i och ur diskmaskinen och städar, varje dag. Men det har ännu inte blivit ett problem. Men jag har massor med energi, och med den skall jag gå ut och gå, det har dock inte blivit så.

jag trivs bra med livet,
med lägenheten
med patrik
med vädret
med sysselsättningar
med vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela