utesöndag

Publicerad 2009-02-16 20:48:42 i Allmänt

jobbade lördag, tanken efter jobbet var sågott som ingen alls, men slutade med några glas rödvin och hikfest. patrik ville inte med då han skulle jobba söndag, men slutade med att grabbarna övertalade honom senare. hängde med emelie hela kvällen, och roligt hade jag faktiskt. men det sägs ju att det oplanerade är mest roligt. snöpulad blev jag hela vägen hem, min karl är helt omöjlig att fälla, provade med precis allt, tips? haha.

var faktiskt rätt bakfull när jag vaknade på söndagen, men stressade upp för att tvätta håret eftersom vi skulle äta mat på mossvägen kl. 12. men orkade dock aldrig utföra det projektet. jag ringde patrik tio i och frågade om han var på G, men icke sa nicke, helt i onödan gick jag upp .. trodde jag :) stötte på zandra och barnen utanför och istället blev det att grilla korv här utanför garaget, och pulkaåkning. mycket trevligt. synd att patrik inte var med bara. tog en tur på renegaden när han kom hem iallafall. sen åkte vi hem till mamma och åt mat och kollade på the day earth stood (stavning?) still när vi kom hem därifrån. den var dock inte alls i min smak :(

idag har jag jobbat, det känns så skönt!
väntar på att patrik och petri skall kolla klart på bsg så vi kan åka och hämta tvätt hos mamma.

skall bli så otroligt skönt att krypa  ner i sängen, kroppen värker.

       
__
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela