kumla vs. tyskland

Publicerad 2009-02-12 16:21:04 i Allmänt

patrik har varit i tyskland på kurs, och undertiden har jag spenderat tre dagar i kumla. det kändes skönt, jag har saknat jobbet och människorna. var en hel del på ok och hos bror. jag har fått frukostdrink och massage, känns nästan som att vara på semester. jag skulle egentligen åkt hem idag, men jag kände att jag ville hem och städa och fixa innan patrik kom hem idag, så mycket skönare att komma hem till ett städat hem. med sig hade han vin, gottis.

jag har lagat lasagne och nu ligger p och sover, trött efter resan.

köpte med mig favoritklubbor från ok, ett par stycken, de finns nog inte kvar sålänge till.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela