suck

Publicerad 2009-12-02 23:14:37 i Allmänt

Det går inte bra för mig ikväll. Suttit i tjugo minuter och irriterat mig på att jag inte kan registrera mig hos yves rocher, det enda som kommer upp när jag klickar på registrera är "felaktigt personnummer" VAFAN! Jag kan väl mitt egna personnummer. Om de menar att man är för ung när man fyller 20 om nitton dagar då jävlar. GAH!

När jag skulle ställa ifrån mig datorn istället så välte jag ut min mugg med te (värsta som finns, speciellt när man är irriterad). Och inte nog med det. När det är klart och jag ska gå ut i köket så fastnar jag med tröjan i en spik så det blir hål i tröjan! Den här suttit där hur länge som helst utan att jag gått in i den, så hur stor är chansen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela