fredag

Publicerad 2009-12-12 00:02:18 i Allmänt

Jag och kissen myser i soffan.

Vi har varit hos Erik och Carro och kollat på idolfinalen. Det var mysigt. Patrik vek av till Samuel på vägen hem och jag ska nog gå och sova strax. Tidigare idag var Sabina här på fika och husesyn :) det var på tiden! Mycket trevligt. Alltid skoj att ha lite sällskap på dagarna.

Lider av hjärnsläpp för stunden, så bättre än såhär blir det inte.

(Och Cecilia, det var dessvärre batteriladdaren vi behövde.
Men det löser sig alltid för eller senare, den har det nog bättre på galapagos :).)




mattes latmask ;).

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2009-12-13 18:39:38

och batteriladdaren är på Galapagod, tyvärr lämnades kameran någonstans på en vulkan utanför Quito i Ecuador. Så jag är på väg att köpa en ny kamera... en likadan, vilket betyder att jag kan ta med batteriladdaren hem i helgen. Inget ont, som inte har något gott med sig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela