första december

Publicerad 2009-12-01 14:23:28 i Allmänt

Och solsken! Kan det bli bättre?
Visserligen är jag sjuk och ska stanna inne, men att ändå se att solen skiner genom fönstren räcker bra för mig!


Jag gick ner till vårdcentralen igår och fick konstaterat rejäl öroninflammation typ orsakat av annan bakterieinfektion som angripit halsen, ögonen och näsan. Men jag är glad att det var bakterier som busade så jag fick penicillin. Så nu snart är jag friiiiiisk! Har inte träffat mina vänner på flera veckor! Antingen är de sjuka eller jag. BLÄ! Saknar er 



Måste verkligen införskaffa dammsugarpåsar idag. Från att dammsuga nästan varje dag har jag typ inte dammsugit på över en vecka .. Visserligen har jag varit sjuk, men Patrik har uppenbarligen inte varit sugen på att dammsuga ;). Men nu ser det verkligen förjävligt ut här. 

Skall göra ett försök till att försöka se ut som en människa. Har faktiskt tvättat håret så nu är det dags att platta det. hej!


frisk ciss.

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2009-12-01 14:51:38

Haha jag vet vad du menar, är man sjuk orkar man inte se ut som en människa. Då orkar man bara vara det vrak man känner sig som! Nu har jag landat på andra sidan visdomstandsoperation, infektion och dimma och illamående skapat av smärtstillande. Och äntligen har jag också orkat se ut som en människa igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela