åttonde december

Publicerad 2009-12-08 20:16:38 i Allmänt

Sitter och knaprar naturgodis och dricker loka. Patrik härjar med något ute i hallen som låter alldeles förskräckligt. Vi har dolat lite i sovrummet. Tavlorna har bytt vägg och där de var kom det istället upp tavellistor. Nöjd blev jag!

Färgade håret imorse sen kom bästaFrida en sväng. Vi tog en kopp te och sen så gick vi neråt en sväng. Och jag handlade mest småskräp som vanligt :} Så svårt att låta bli ..

Har fortfarande inte hittat våran laddare till kameran, så får se om det kommer upp några bilder från sovrummet. Kameran på telefonen är bra, men inte nog bra.

Lånar gärna din kameraladdare Cecilia när du kommer upp till oss?? :)   

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2009-12-10 10:07:54

Är det batteriladdaren du vill låna? den är i ecuador med Peter just nu... men är det sladden mellan kameran och datorn kan jag fixa en!

trist och tråkigt med kamerabekymmer!!

Postat av: Cicci

Publicerad 2009-12-10 20:41:31

är det batteriladdaren du behöver? laddaren från kamera till dator kan jag hjälpa till med, men batteriladdaren är tyvärr i ecuador på väg till galapagosöarna...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela