andra december

Publicerad 2009-12-02 14:09:55 i Allmänt

Här händer det inte mycket. Hade lite saker jag tänkte att jag skulle försöka få gjorde men det ända jag lyckats med är att måla naglarna ochj tårna och det kan jag säga, hörde inte till att göra listan. Det gjorde inte heller duscha katten eller att jag har tittat på (köpt) Desperate housewives och Ugly Betty på kanal5 play eftersom vi ännu inte fått boxen till tv och därför missade jag det igår igen. 

vilken gröt det blev ..
_____________________________

Kollade nyss igenom aftonbladet och konstaterade att årets Let´s Dance deltagare var urtåkiga. Gud vad tråkigt! Ni kan se dem HÄR. Jag kollade aldrig första året, men förra året tyckte jag det var riktigt skoj så nu blev jag besviken.

Förövrigt vaknade jag inte en enda gång inatt av att mina ögon kladdat ihop! Var chockad imorse när jag vaknade av Patriks klocka och insåg att jag faktiskt sovit hela natten. Första natten av typ fyra som jag inte vaknat minst två gånger och behövt gå upp och skölja ögonen. Måste betyda att penicillinet börjar hjälpa! YEEEYY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela