värdelös

Publicerad 2009-08-04 23:10:22 i Allmänt

förlåt stackars enstaka folk som faktiskt läser min blogg, jag är helt värdelös på att uppdatera, måste försöka göra det oftare! Vi har iallafall varit i Danmnark, vi hade det bra, men synd med tråkväder. det är väl det vanliga hemma. typ jobba, städa, tvätta, vara social med folk. spännande liv.

Var ner till läkaren idag, typiskt att få sådana som knappt kan prata svenska, de förstår inte mig och jag förstår inte dem, jobbigt när man tycker att det är svårt att prata om en sak och sedan behöva säga det 4 ggr om. och såklart så fick jag inte svar på några av mina frågor. skit hällefors. jag fick iallafall göra ett blodprov där det skulle kollas om jag är överkänslig mot gluten, men det tror jag knappast.

kom hem för en stund sen, städade banken sent idag. grejat med ett armband sen dess. och innan jag städa var jag borta hos sabina så bröderna fick leka av sig lite, kapten krok och milo :D lite roligare att leka med någon i sin egna storlek.

jag tror jag slänger in lite bilder, jag är dålig på att skriva.












högt uppppp, lååång ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela