sista augusti.

Publicerad 2009-08-31 23:01:17 i Allmänt

hej vänner!

jag sitter framför tvn och kalenderflickorna med min älskade chips påse och cola. Jag är alldeles för onyttig. Idag har jag varit rätt duktig och pantat allt skit vi hade hemma, + gått ut med alla kartonger. Men inte att förglömma så var Carro en stooor hjälp! vi började knalla ner mot ica med det stora lasset när vi mötte en dam som sa att pantmaskinen var trasig. Var det så synligt att vi skulle panta måntro? ;) haha, så typiskt. Men snälla daniel h körde ner mig till stora ica och Carro tog cykeln, sen när det var klart efter mycket om och men så satte vi oss och tog en kaffe på ok, och efter det följde jag med henne till vårdcentralen. Och det gick så bra för henne! kul. Lägenheten hade jag hunnit städa lagom till Patrik kom hem, sen åkte vi och åt hos hans föräldrar. Sen åkte vi ner till banken och han hjälpte mig att städa och bära ut mina otympliga sopsäckar som jag skjutit på som vanligt för lääänge. Han är snäll min man!

och så var min dag, inte speciellt spännande.



Jag är såå besviken på H&M. De som är ett så stort postorderföretag borde han prylarna hemma tycker man ju, och speciellt det datumen de lovat. Har väntat på två saker i över fem veckor, och äntligen denna vecka skulle de komma, så jag gick in och kikade om de börjat packa det ännu, och möts av "tyvärr försenad, ny leveranstid v. 37" GAAAAAAAAH! Jag blir tokig alltså.

 


ooh, jag längtar så tills vi skall börja greja i huset. Jag har värsta ideerna för hur det skall se ut, men tyvärr inte lika mycket pengar, så jag får stå ut med att det tar sin lilla tid. Typiskt mig att vilja ha allting på en gång.
jag är inte så bra på att skriva långa inlägg, så nu struntar jag i det här.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-08-31 23:03:25

Bara kul att hjälpa till ;) Ett plus är ju också att vi fick kaffe och en pratstund! Kanske vore något att satsa mer på? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela