onsdag

Publicerad 2009-08-19 21:49:26 i Allmänt

meh, trodde fler skulle skriva att de läste. ok, jag är inte så bra på att skriva men jag tycker att det är roligt. men är glatt överraskad att de som skrev läser, vad kul! :)

åh, allting går så bra nu! vi skall flytta, läskigt men skiiitkul. det kommer bli så bra, yeeeey.
__ igår var frida och daniel här, jag lagade mat och sen spelade vi spel, skoj! jag och frida delade på en flaska vin och vi portionerade karlarna två öl var, heh. det gör vi om! kul att liksom lyxa till det en vanlig tisdag, men sen hade vi ju ändå lite anledning till att fira.

skönt att varit ledig i två dagar, men har ändå inte fått det jag tänkt göra gjort, men vafan. man kan ju slappna av ibland också! jobbar imorgon men sen är jag ledig fredag lördag, sen kör jag mördarpasset på söndag. på lördag hoppar patrik fallskärm, fattar inte hur han vågar ... om han nu gör det. haha

vill inte bli änka redan, tycker det är läbbigt!



patrik ♥

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2009-08-19 23:07:55

vart ska ni flytta då:)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela