lördag

Publicerad 2009-08-15 15:36:22 i Allmänt

det är lugnt på jobbet, inget jag klagar på en dag som denna iofs. tänkte att jag skulle ta en runda på sopan, fast när mensvärken släppt, om en stund ... sov så oerhört skönt inatt, eller snarare imorse, hade inte alls någon lust att gå upp. märks direkt skillnad att luften ute är annorlunda. liksom friskare och svalare, härligt! då är det höst nu alltså. men verkar inte vara många som håller med mig om att det är skönt med höst, men tycker inte den här sommaren har vaarit vidare värst mycket att ha.

skar mig nyss på fingrarna, hur fan lyckas man?

hej!

__________________

update.

hahaha, såklart menade jag med sopan, inte PÅ sopan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela