gah

Publicerad 2009-08-05 22:39:31 i Allmänt

gaaah, det finns för mycket gott här hemma.

det finns: chips och dipp, yoghurt och nesquikpuffar, det finns rostade mackor med leverpastej, blåbär med mjölk och glass. dessutom finns det, cola, rödvin, apelsinjucie och blåbärsoppa.

jag äter chipsen, men skulle kunna tänka med vaniljyoghurt också, men passar inte sååå bra ihop.
jag dricker cola, men skulle kunna tänka mig rödvin, jobbigt .....
__
jag och patrik har varit ute och plockat blåbär, men patrik klarade inte av myggen, han är ett smart ass, vem plockar blåbär i t-shirt? det blev nästan en liter iallafall = cirkus två pajer i min lilla form :) sedan skulle jag framkalla kort, det är helt värdelöst, jag kan liksom inte förstora ett kort som det inte är ett dugg fel på, hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela