strax flytten

Publicerad 2008-11-27 14:01:22 i Allmänt

är inte alls så motiverad som jag borde vara till att flytta, jag tycker ju faktiskt att det skall bli roligt. pengarna vill inte riktigt räcka till och när man väl tar tag i något så går det bara åt helvete. vad är egentligen flyttkartonger för jäkla uppfinning?

jag lyckades bygga ihop en och på resten ramlade botten bara ur, så jävla frustrerande! GAH.
lyckades även paja två finglas. det är inte min grej det här med att flytta. har ju bara flyttat en gång
i hela mitt liv, och då packade jag inte ens kartonger.


väntar på sanna, vi skall åka och köpa te,
kan ju slösa de sista slantarna som finns kvar,
eller kanske inte. iiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela